josefiinesusana.blogg.se

UPPDATERING PÅ ALLT

Kategori: Allmänt

Tömmer bilder från mobilen just nu så tänkte lägga upp lite blandat på vad som har hänt osv eftersom jag 
uppdaterat så fruktansvärt dåligt pga dåligt internet typ. 
Idag har jag i alla fall vart med anna på stan och sedan på torp där jag hittade en ny lexington tröja och ett par snowboard burton boots och en bok (hungergames del 2) och så har jag även införskaffat två nya sportbehåar som kanske inte va så kul menmen!
(vill vara bolabrud som alla andra som hetstränar o lever på vatten och ägg)
Avslutar med min älskade katt som gjort så mycket den senaste tiden..från en ledsen period till den bästa, massa skratt och kärlek och bara tack vare att jag fått min lille roliga Findus.
Bästa som hänt 2012 ♥
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: